Allt är bara livsprocesser

”Lampan lyser på natttygsbordet. Det är natt. Ibland önskar jag
att jag hade förmågan att säga allt men jag har inte makten att
beskriva något som redan berättats tusen gånger om, och allt är
bara livsprocesser. Vissa stadier i livet som man måste gå
igenom, vare sig det är med tårar eller ett leende. ”
”Lampan lyser på nattygsbordet. Det är natt. Ibland önskar jag
att jag hade förmågan att säga allt men jag har inte makten att
beskriva något som redan berättats tusen gånger om, och allt är
bara livsprocesser. Vissa stadier i livet som man måste gå
igenom, vare sig det är med tårar eller ett leende. ”

Kommentarer
Postat av: RogerL.A

Och alla processer, alla vägar vare sig de är omvägar eller genvägar så får man aldrig glömma att leva dem som om de vore målet självt, så man inte är upptagen med att planera för framtiden medan livet passerar förbi.....

2010-08-02 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: