dig jag vill leva med i resten av mitt liv



du blåste lite amour över mina sinnen och förlamade mig med ditt vackervita leende och jag tänker på dig varje morgon jag vaknar och varje kväll innan jag går och lägger mig och därför är det inte mer än rätt att det här inlägget är dedikerat till dig

du lärde mig att ur kärlek föds kärlek

du lärde mig att äkta kärlek finns och du ger mig hopp varje dag för så länge som vi bor under samma himmel och andas samma luft sammanflätas vi varje dag i ett kretslopp av underbarheter, naken hud, intima känslor och legitima kyssar

 

du älskar mig och med mig som ingen annan gjort eller gör och därför kan jag inte mer än älska dig mer än någon annan någonsin kommer kunna göra, för den du är - är något alla andra skulle sakna sönder att inte själva ha, om de kände dig så väl som jag

 

varje gång du berör mig med ditt ord så sprider sig ett orgasmiskt kittlande under huden och jag lever på din luft och mina leenden du smittar mig med
varje dag och föralltid framöver - bara du och jag att älskas av varandra inom gränslösa riken och 

din doft når min lukt och det hänför mig gudomligt där din doft är en nyckel till
min åtrå av din fallenhet, som en medfödd förmåga att vara perfekt på alla sätt och vis trots alla ärr vi båda lärt oss - att alla sår läks med tiden

 

en öppna barm mot nakna liljekullar, nyponroskinder och nyfikna ögon är de mornar då jag vaknar upp vid din sida och jag vill aldrig sluta älskas eller ligga vid din närhet så länge vi två andas och delar uttryck som bara vi två förstår

 

och du är så jävla vacker klädd i bara ditt leende och det dina ögonreflektioner säger är den äkta spegelbilden till din själ där ditt hjärta yttrar om när du ler mot mig, ser på mig och vill mig -  ett hjärta fyllt av insikt och tacksamhet

för att vi har varandra


"I had it all worked out and you never saw it coming
I know what you would say
"so typical of you to do these unexpected things that only happens on the movies"
I'll keep on surprising you every day by just living
anyone would be jealous if they knew what I knew

You're the girl of every mans dream and now I am as near as I can get to you
no matter where you are it's always us
we're wonderful together and I belong with you"


när du föll ner på knä så sa min blick allt du behövde veta innan jag utbrast
- ja det är dig jag vill leva med i resten av mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag fick Blogaward från en vän och vill dela med dig också! Läs gärna min blogg, se länkadress nedanstående...



♥-kramar från Emma

2010-10-03 @ 20:20:45
URL: http://emblafoto.blogspot.com
Postat av: Miss Tilly

Har du förlovat dig? :O

2010-11-02 @ 08:49:12
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: